Versenyszabályok:
Ez a post a bajnokságon belüli játékmenetre és a játékosok viselkedésére vonatkozó szabályokat tartalmazza. Megpróbálunk szabályokat alkalmazni minden helyzetre, de felmerülhetnek speciális esetek. Ebben az esetben segítségre és megértésre lehet szükség. Ilyenkor a mihamarabbi megoldásért küldjön privát üzenetet az adminisztrátornak. Minden játékosnak tisztában kell lennie a viselkedésre vonatkozó irányelvekkel és az online versenyek szabályaival.
1. Általános
1.1 A szervezők feltételezik, hogy minden olyan versenyző, aki belép egy versenyre, ismeri az összes szabályt, és ellenőrizte azokat. A szabályok elégtelen ismerete nem szolgálhat ürügyként a szabályok megszegésére.
1.2 Minden szabályt megsértő résztvevőt büntetni kell. A büntetés pontos mértékét a szervezők döntik el.
1.3 A mérkőzéseket a szervezők által meghatározott időn belül kell lejátszani.
1.4 A résztvevő játékosoknak a megadott Gamer ID-vel (Xbox One / fiók) kell játszaniuk.
1.5 A használt Gamer ID-nek meg kell egyeznie a nevezéskor megadott Gamer ID-vel. Ha másik fiókot fog használni, küldje el azt egy privát üzenetben, mielőtt a verseny megkezdődik.
1.6 Minden résztvevőnek rendelkeznie kell Facebook/Messenger fiókkal.
1.7 Minden játékos maga felel a saját internetkapcsolatáért és jó internetkapcsolattal kell rendelkeznie a lehetséges „lag” elkerülése érdekében.
1.8 Ha okkal gyanítja, hogy ellenfele nem a szabályok szerint játszik, vagy hosszú ideig súlyos “lag” jelentkezik, jelentse ezt a szervezőknek. A mérkőzés utáni panaszt egy esetleges szabálytalan/jogtalan vereség után nem veszünk figyelembe abban az esetben ha a végeredmény megvan.
2. Versenyszabályok
2.1 Minden játékosnak be kell lépnie a szervezők által létrehozott Facebook csoportba, ahol a verseny további lebonyolításával kapcsolatos információkat láthatja.
2.2 A verseny dátumát/idejét és párosításait a 16 nevező játékos megléte után tesszük közzé.
2.3. Mindkét ellenfél felelős azért, hogy kapcsolatba lépjen egymással és lejátssza a mérkőzést.
2.4 Ha mindkét játékos készen áll és elkezdi a játékot, akkor nem szabad extra szünetet tartani, amelyek a játékban nem megengedettek.
2.5. A csoportokban döntetlen is lehet az eredmény, de az egyenes kieséses szakaszban ha egy mérkőzés döntetlenre végződik, új mérkőzést kell indítani, ahol az első gól dönt. Ilyen esetben az arany gól után meg kell állítani a játékot és úgy kell fényképes igazolást küldeni.
2.6 Új mérkőzés kezdése előtt, üzenetben jelezni kell a szervezőknek, hogy ne csússzanak ki az időkorlátból.
2.7. A csoportokban azonos pontszám esetén először az egymás elleni mérkőzés eredménye számít, majd a gólarány, ezután a több rúgott gól.
2.8 Ha a következő forduló elérhető a csoportban, akkor a szervezők által meghatározott időn belül le kell játszani az adott mérkőzést. Az a játékos aki nem tudja lejátszani a következő mérkőzést automatikusan diszkvalifikálva lesz.
3. Eredmények jelentése/igazolása./Hogyan tudom igazolni az eredményt?
3.1 A mérkőzés befejezése után, a győztes játékosnak privát üzenetben egy képet kell küldenie, ahol a végeredmény és a két Gamer ID jól látható.
3.2 A mérkőzés eredményét csak a győztes játékosnak kell igazolnia.
3.3 Amennyiben egy mérkőzésről nem érkezik igazolás, a fordulók közzétételétől számított 40 percen belül, a szervezők határozzák meg az adott mérkőzés kimenetelét.
3.4 Amennyiben egy mérkőzés félbeszakad mindkét fél önhibáján kívül és nincs eredmény, azt azonnal jelezni kell a szervezők felé üzenetben.
3.5 A félbeszakadt mérkőzést újra kell játszani, amennyiben nincs eredmény. Ilyenkor a szervezők értesítik a többi játékost a várható csúszás/késés miatt.
3.6 Ha egy játékos nem éri el az ellenfelét, azt a szervezők felé jeleznie kell.
3.7 Abban az esetben ha egy mérkőzésről semmilyen jelentés nem érkezik(eredmény/hiba) a fordulók közzétételétől számított 40 percen belül, a szervezők döntenek a mérkőzés kimeneteléről.
4. Viselkedési szabályok
4.1 A PTE Fifa verseny minden résztvevőjének tisztelettel kell bánnia egymással és a szervezőkkel.
4.2 Ha a résztvevő sértő vagy rasszista kijelentést tesz ellenfelére, azonnal kizárjuk és fegyelmi intézkedéseket hajtunk végre.
4.3 Trágár megnyilvánulás és / vagy a szervezők kritizálása / fenyegetése azonnali kizárást jelent.
4.4 A szervezőknek minden résztvevőt azonos módon kell kezelniük. A szabályok megsértésekor a következő fegyelmi intézkedések hajthatók végre:
- Szabálysértés: A játékos azonnal kizárásra kerül és figyelmeztetést kap.
- Szabálysértés: A játékos azonnal kizárásra kerül, és kizárják a következő versenyből.
- Szabálysértés: A játékos azonnal kizárásra kerül, és kizárásra kerül, mind a jelenlegi, mind a jövőbeni versenyekből.
5. A szervező csapat
5.1 Ha bármilyen kérdése vagy problémája van, bármikor felveheti a kapcsolatot a szervezőkkel.
5.2 A résztvevőknek tisztelettel kell bánniuk a szervezőkkel.
5.3 A szervezőknek tisztelettel kell bánniuk a résztvevőkkel.
5.4 A szervezőknek végül joga van dönteni rendkívüli helyzetek esetén.
6. Egyéb szabályok
6.1 A szervezők fenntartják a jogot, hogy nyilatkozatokat és döntéseket hozzanak olyan ügyekben, amelyeket a szabályok nem írnak elő kifejezetten a tisztességes verseny és a sportszerűség fenntartása érdekében.
6.2 A szervezők fenntartják a jogot a szabályok bármikor történő megváltoztatására. Például, ennek oka lehet a szoftverfrissítések vagy a játék kiadásainak megváltoztatása.